blogs
Wat moet ik zonder jou?
Een schone omgeving resulteert in een schone beleving. Actie -> reactie. Schoonmaakwerk is dankbaar werk. Oké, schoon is niet heel erg sexy. Vaak wordt schoon
Briefje van Peet – aan de belever
Beste belever, Dear believer, Apple verkoopt dromen, geen producten”. Dit artikel uit 2012 van Menno Urbanus gaat over hoe Apple zijn innovaties in de markt
Briefje van Peet – aan de ambassadeur
Beste ambassadeur, Zo snel na de aankondiging op 21 maart Schoonmaker van het Jaar-verkiezing: “We doen het” stroomden op LinkedIn en via mijn WhatsApp de
Briefje van Peet – aan de vuilnisman
Beste vuilnisman, Gefeliciteerd, het principeakkoord is bereikt. Je hebt er salaris bij! Ja, het was nogal vaak en op veel plekken staken de laatste weken.
Briefje van Peet – aan de schoonmaker
Beste schoonmaker, Ik ben oprecht blij dat je er bent vandaag; een welgemeend compliment, dat belangrijk is voor jou. Jij bent een held die onze
blog: Klant is koning, dankzij jouw schoonmaker
Hoe vaak horen we: “onze klant is Koning”. Klopt, de klant is inderdaad een belangrijk persoon, iemand die wensen heeft die het ‘volk’ dient in
blog: Voel de vakbeurs vibe
Hoe fijn is het om elkaar weer te zien, ontmoeten, spreken, informeren en inspireren. En dat kon gelukkig weer tijdens de Interclean in de RAI
blog: Schoonmakers, we kunnen niet zonder jullie
Ik ben oprecht blij dat je er bent vandaag; een welgemeend compliment, dat belangrijk is voor de helden die onze branche maken: de schoonmakers. Oprechte,
blog: Trots
Op maandag 6 februari 2012 fietste ik ‘s middags naar de HEMA in Zwijndrecht om tompoucejes op te halen met het Schoonmaakjournaal-logo erop. Een gebakje
blog: De fakkel is overgedragen
Jaaaa, de fakkel is overgedragen: Schoonmaakjournaal heeft een nieuwe, trotse eigenaar. Waar ik 15 maanden geleden de naam van de pionierende online schoonmaakmedia van de
blog: We gaan te ver
Ja, we hebben een record gebroken: op 29 juli was het Earth Overshoot Day. Geen overschot-, maar een overschrijdingsdag. Alweer ruim 2 maanden geleden. Tja,
blog: Verbondenheid
Verbondenheid en vertrouwen; ze zijn zoooo belangrijk voor een bedrijf. Of eigenlijk voor elke relatie. Zakelijk en privé. Op het CustomerFirst-platform las ik net het
blog: De wereld draait om cijfers
De wekker gaat. Ik kijk op m’n mobieltje en zie 06.30 uur staan. De eerste cijfers van de dag. Daarna denk ik aan wat me
blog: Varkenskoppen versus awardwinnaars
Hard gejuich en veel zichtbare blijdschap was er onder en voor de winnaars van de Best Practice Award 2015: Centraal Orgaan opvang Asielzoekers en Hectas
blog: Glazenwassersmafia
Met een ludieke folder waarschuwen glazenwassers uit Haarlem en omgeving hun klanten voor dubieuze collega’s uit Zaandam. “Onze reputatie wordt vervuild door een glazerwassersmafia”, schrijft